SmartTalk İptal ve İade Politikası

Bu İptal ve İade Politikası, SmartTalk üzerinden satın aldığınız dijital hizmetler ve abonelikler için geçerlidir.

1. Genel Hükümler

İşbu İptal ve İade Politikası, SMART TALK tarafından sunulan dijital eğitim hizmetlerine ilişkin olarak, 6502 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun ve ilgili Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliği hükümleri çerçevesinde düzenlenmiştir. SMART TALK üzerinden satın aldığınız tüm dijital hizmetler ve abonelikler dijital içerik hizmeti kapsamına girmektedir. Kullanıcı, hizmet satın alma işlemini tamamlayarak işbu politikada belirtilen koşulları kabul etmiş sayılır.

2. Cayma Hakkı

  • Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliği’nin 15. maddesi uyarınca, elektronik ortamda anında ifa edilen hizmetler, kopyalanabilir her türlü yazılım ve programlar kullanıcıya anında teslim edilen dijital içerik ürünlerinde; kullanıcı, satın alma işlemini tamamladığı anda hizmete erişim sağladığından, hizmetin ifasına başlanması ile birlikte cayma hakkını kullanamayacağını kabul eder.

3. İade Koşulları

Aşağıda belirtilen haller dışında ücret iadesi yapılmamaktadır:

  • Teknik arıza, sistemsel hata veya mükerrer ödeme gibi kullanıcıdan kaynaklanmayan durumlarda, ödeme iadesi yapılır.
  • Kampanya, promosyon veya indirimli satışlar kapsamında sunulan hizmetler iade kapsamında değildir.

4. Özel Durumlar

  • Kullanıcı, satın alma işlemi sonrasında hizmete erişim sağlanmamışsa, Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliği’nin 9. maddesi uyarınca 14 gün içerisinde cayma hakkını kullanabilir.
  • Bu durumda kullanıcı, cayma hakkını yazılı olarak smart.talk.app@gmail.com üzerinden bildirmekle yükümlüdür.

5. İletişim

İptal, iade talepleriniz için: